Górale z wizytą nad Morzem Bałtyckim, aby zachęcić do odwiedzania górskich regionów

Górale z wizytą nad Morzem Bałtyckim, aby zachęcić do odwiedzania górskich regionów

W ostatnich dniach przy molo w Sopocie pojawiły się oscypki, a nawet góralska muzyka. Wszystko za sprawą akcji promocyjnej, której celem jest zachęcenie turystów do odwiedzania tego regionu. Wśród atrakcji, które czekały na zgromadzonych na Pomorzu osób czekał m.in. nowy teledysk do piosenki zespołu Zakopower, czy też wernisaże, które naprawdę przyciągnęły tłumy.

Zachęcanie turystów do spędzania czasu w górach

Osoby, które trafiły na zorganizowaną akcję promocyjną przy sopockim molo, mogli naprawdę poczuć się jak w Zakopanem. Iście zakopiański klimat naprawdę udało się przenieść nad polskie morze. Warto dodać, że taka akcja bardzo spodobała się mieszkańcom i turystom, którzy naprawdę czuli się zaskoczeni takim obrotem spraw. Warto dodać, że akcja promocyjna zakopiańczyków nad polskim morzem odbywałą się pod wyjątkowym hasłem „Zakopane dobre eMOCje”.

Już w południe można było usłyszeć góralskie dźwięki, które dochodziły właśnie w kierunku plaży. Następnie przy molo w Sopocie można było także posłuchać koncertu Hanki Rybki. Na pewno występ ten świetnie zareklamował także wydarzenie kulturalne, które niedługo odbędzie się w Zakopanem. Mowa o Międzynarodowym Festiwalu Folkloru Górskich Ziem.

Reklama Zakopanego w Sopocie

Warto dodać, że reklama Zakopanego widoczna była także w innych miejscach Sopotu. Mowa chociażby o sopockich oddziałach informacji turystycznej, gdzie zamieszczone były specjalne kalendarze z imprezami, które odbędą się w tym roku w Zakopanem. Oprócz tego zgromadzeni mogli także dostrzec wystawę „Foto z misiem”, czy też załapać się na premierę teledysku do najnowszej piosenki zespołu Zakopower o tytule „Widzialne i niewidzialne”.

Tłumy zgromadzone przy sopockim molo i innych miejscach w tym mieście, a także spore zainteresowanie przygotowanymi atrakcjami pokazuje, że promocja Zakopanego w Sopocie naprawdę zakończyła się wielkim sukcesem. Na pewno wiele osób poznało tamtejszy klimat i zachęciło się, aby w tym roku pojawić się właśnie w polskich górach.

Źródło: zakopaneinfo.pl